Main Organizer of EBEC Skopje 2013, Dejan Jankoski

Во организацијата БЕСТ Скопје се приклучив некаде на крајот на месец септември, знаејќи дека ќе ми ги прошири видиците и ќе научам многу нови нешта кои не се учат на факултет.

Две недели после моето приклучување следеше повикот за главен организатор на инженерскиот натпревар.  Детално го разгледав целиот проект и го разработив. Ми се допадна и си реков дека тоа е тоа се пријавувам за организатор на истиот. Тука навистина се пронајдов сакав нешто да оргнизирам, а ова воедно беше голем проект кој бараше ангажман.

Покасно следеше изборот за организатор. Ме прогласија за главен организатор, толку млад член полн со идеи и интузијазам бев пресреќен ми се даде можност на работам на голем проект што ми беше сон од многу по одамна. Тотално се внесов во проектов :)



Па така во текот на организирањето се соочивме со различни работи, но секогаш тука позади мене стоеше тимот од БЕСТ Скопје кој немилосрдно ми помагаше и од кој научив многу.

Настанот заврши успешно, иамвме форумска расправа на која дебатиравме за праксите во МК, два натпреварувачки денови како и победници кои беа наградени со вредни награди и кои наскоро ќе ги испратиме и на регионалниот инженерски натпревар во Софија.

Затоа сакам да им препорачам на сите кои скаат да нучат нешто повеќе да дојдат и да ни се приклучат во БЕСТ Скопје. 


Дејан Јанкоски







No comments: