Во живо од канцеларија!

Вечерва после состанок се кладовме во канцеларија да ги испиеме поздравите од Франција и Србија и ви ја пренесуваме атмосферата во живо. Тоа поздравот од Србија е многу грозен @#%&*#@69^(&$%!... верувајте, го пробав и самата, ако има лимон. Ај сега мајка ми ми направи макарони, па морам да си одам под најитно, одма и сместа!!!

Ин лајв: Џо и Ана се лапет! На Бапчо му се здрви...шшшшшттттт... Мене (Елена) ми вибрира, а Ивана го осеќа.

И една препорака за филм од Ивана: „45 -ка“ со Мила Јовович (особено за машкиот пол).

Дисклејмер: Се што беше напишано погоре е чиста заебанција и на никој начин не сакам да и наштетам на уредувачката политика на блогот и неговата неутрална позиција, единствено што сакам е да внесам малку живост, свежина и повеќе посети.

2 comments:

Milan said...

Мислам дека дотичната госпоѓица шо се наоѓа on front of the picture е фотошопирана :), пошто не се вклопува во општиот амбиент... ДАЛИ ???

Sanja said...

Се сложувам со тебе Милене... Инаку стварно добро си поминавме тогаш во офисот ни наш, еве потврдувам и јас дека францускиот поздрав беше мммммммм, али српскиот луѓеееее, па тоа ко за животни да го правеле хихихи

поздрав
бацки и гушки до сите БЕСТовци и (волци)